Stichting Info BDSM is een vrijwillersorganisatie. Naast het mentorenteam, is er ook een team van artsen, psychologen, seksuologen, therapeuten, maar ook ervaringsdeskundigen die vrijwillig hun expertise inzetten om het "Breder Denken over Seks en Macht" op een zo laagdrempelig mogelijk manier te delen via onze website.

Ook via Sociale Media probeert de Stichting bij te dragen tot een positiever imago van BDSM. Wij geloven dat dat kan bijdragen tot meer acceptatie, (h)erkenning en vooral meer plezier en genot.

Stichting Info BDSM nodigt bepaalde mensen uit om als ambassadeurs op te willen treden. Mensen die het eens zijn met onze doelstellingen en die graag willen meewerken om dit gedachtengoed onder de aandacht te brengen via diverse Sociale Media. Ze werken actief mee om de accounts en informatie levendig te houden. Dat doen ze door informatie, tweets, blogs en vlogs door te spelen naar onze Twitteraccount @infobdsm zodat de Stichting deze kan retweeten. Daarnaast kunnen de ambassadeurs de tweets die hen aanspreken weer retweeten zodat de informatie meer mensen bereikt. Hierdoor ontstaat er een mooie wisselwerking en is samenwerking online niet alleen eenvoudig, maar vooral ook inspirerend. Tweets en posts die bijdragen aan een positiever beeldvorming van BDSM, mooie quotes en/of beelden die door hun vormgeving makkelijk doorgestuurd kunnen worden, verwijzingen die informatie delen, enz. Het kan allemaal.

Als je weet hoe belangrijke informatie kan zijn, dan weet je welke belangrijke rol deze ambassadeurs kunnen spelen!

Twitteraccount: @infobdsm